Øjenlægernes Center ville gerne investere i mere online synlighed og en ny hjemmeside, da deres måde at udføre operationer i øjet er en unik, innovativ og banebrydende metode i Danmark, Europa og USA.
Øjenlægernes Center fik hurtigt øjnene op for effekten af samarbejdet, hvilket de let havde mulighed for at se dagligt i SpotOn Live. Efter at have oplevet SpotOn Marketings ærlige markedsføring besluttede sig for at tage næste skridt og overlade ansvaret for deres samlede online markedsføring til os.
Med en stærk SEO-strategi og annoncer fik øjenlægerne skabt opmærksomhed om deres operationsmulighed. Og med en ny, moderne hjemmeside blev mange af de besøgende omdannet til patienter på klinikkerne.
SpotOn Marketings annoncering viste hurtigt målbare resultater:
- De fik mere end 50% flere henvendelser om måneden.
- Efter de første 5 måneders markedsføring havde 1500 flere patienter henvendt sig til centrene end tidligere.
- Siden begyndelsen af samarbejdet i 2015 har Øjenlægernes Center fået 3.882 konverteringer fra SEO, Adwords og Facebook.